PRESENTACIÓ DEL VI SOLIDARI CROSSOS DEL ROTARY CLUB TARRAGONA

martes, 5 de diciembre de 2023

El passat dilluns, dia 4 de novembre, a les 19.30 h., a Casa Miret, Rambla Nova de Tarragona, es va dur a terme la presentació del vi Crossos, del Priorat, Vi Solidari del Rotary Club de Tarragona, produït per la bodega Clos Galena, recentment guardonada com a millor bodega d’Europa, propietat de la nostra sòcia, Merche Dalmau.

A l’acte hi van assistir un centenar d’assistents entre socis del Club i membres de diversos clubs del Districte.

Vàrem comptar, també, amb la presència de membres de la societat tarragonina com Xavier Rigau, President de la Cepta, Toni Veciana, President del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Tarragona, entre d’altres

També vàrem comptar amb la presència del Governador del Districte 2202, Raül Font-Quer, del Subdelegat del Gobierno, Santiago Castellà i del Delegat del Govern de la Generalitat, Àngel Xifré.

PRESENTACIÓ DEL VI SOLIDARI CROSSOS DEL ROTARY CLUB TARRAGONA