XVIII Congrés del Districte 2202 de Rotary

sábado, 16 de mayo de 2026

El XVIII Congrés del Districte 2202 de Rotary, celebrat a Salou els dies 15 i 16 de maig de 2026, va reunir representants rotaris dels clubs al voltant de la innovació, el creixement del membres i el compromís social. El Rotary Club de Tarragona va estar representat per vuit socis.

Durant les diferents sessions plenàries es van abordar temes clau com a joventut, medi ambient, diversitat, lideratge, nous models de clubs i projectes solidaris internacionals.

El congrés també va comptar amb la participació de representants de Rotary International, conferències d'alt nivell i diversos reconeixements a clubs i socis destacats.

Cal recordar les paraules de Fernando Plaza de RC Diagonal, qui va comparar cada Club Rotary amb una família, on hi ha els avis amb l’expertesa, els pares amb l’acció i els fills amb l’entusiasme del futur, destacant que “l’adaptació i renovació és l’essència de la permanència”.

Un dels moments més emotius del congrés va arribar amb les paraules del governador Josep Maria Buqueras, que en l’avaluació de l’any van emocionar profundament els assistents i van culminar amb una llarga i sentida ovació de tot l´auditori.

La trobada va concloure amb un missatge d'unitat i de servei, reforçant el compromís de Rotary amb la construcció de comunitats més solidàries, inclusives i sostenibles.

XVIII Congrés del Districte 2202 de Rotary